Rabu, 11 Mei 2011

Seimbangkan Aura Anda Dengan Produk Liferich



Saya Zahrah dari Sg Buloh, Selangor. Saya sebelum ini mengalami masalah kebocoran Aura. Selama ini saya tidak tahu yang kita mempunyai beberapa Aura penting dalam diri kita. Setelah mengetahui perkara asas tentang Aura , barulah saya faham yang mana Aura diri kita boleh diperbaiki menjadi lebih baik. Jadi, saya telah diperkenalkan dengan Garam Aroma Himalaya untuk mengatasi masalah yang saya alami.

Pertama kali berjumpa dengan En Asri (pengasas LifeRich) beliau mengatakan saya mempunyai Aura yang bagus selepas merujuk kepada gambar Aura Photo yang saya perolehi selepas menjalani Ujian Aura. Masalahnya saya perlu perbaiki Aura saya dengan melakukan proses Penyahtoksin yang disarankan.

Alhamdulillah..selepas 7 hari mandi Garam Aroma Himalaya badan saya rasa segar sangat-sangat, semangat saya semakin tinggi & saya berupaya untuk membaca Aura seseorang yang mana memudahkan saya untuk mengenal mana-mana rakan kongsi yang boleh bekerjasama @ sebaliknya dalam jaringan perniagaan saya. Selain itu saya juga dapat mengawal emosi dalam satu-satu situasi yang mana sebelum ini saya amat emosional apabila berhadapan dengan satu-satu permasalahan. Saya bersyukur sangat dengan penemuan Produk Life Rich ini. InsyaAllah saya akan terus menggunakan produk ini dalam kehidupan harian saya supaya apa yang saya cita-citakan menjadi kenyataan.

Saya amat berterima kasih kepada En Asri kerana memperkenalkan produk yang bagus ini. Saya berhasrat untuk berkongsi pengetahuan & menyarankan kepada orang ramai di luar sana untuk mencuba produk keluaran Life Rich yang mana dapat membantu kita memberi Aura & memperbaiki kehidupan yang sebelum ini hanya Biasa-biasa menjadi lebih Luarbiasa..

Hubungi saya untuk mendapatkan stok Produk LifeRich yang pasti memberi keseimbangan Aura anda...

Rangkaian Produk Untuk AURA anda adalah :

Garam Aroma Himalaya
HARGA : RM45.00 ( Caj Pos RM10 )

Sabun Garam Aura
HARGA : RM25.00 ( Caj Pos RM10 )

Koyok Kaki Nyahtoksin - 14 pcs
HARGA : RM35.00 ( Caj Pos RM10 )

Penyembur Pembersih Aura
HARGA : RM90.00 ( Caj Pos RM10 )

Beli semua 1 set PRODUK LIFERICH anda perlu bayar RM170 termasuk Kos penghantaran. Anda Jimat RM25..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan