Isnin, 22 November 2010

SET MANDIAN AURA 7 PURNAMA


Nama Aura 7 Purnama adalah sesuai dengamaksud dan cara pembuatan mandian ini,yang mana mandian ini dapat menaikan lagi dan menambah Aura diri.Dan proses terhasilnya mandian ini memakan masa selama 7 Pur
Setiap Puresemua bahan seperti limau bebungaan diembunkan sehingga terbitnya matahari yang bertujuunuk meng-extract energi dari limau dan bebungaan tadi.

Disamping itu untuk menambah kekuatan Aura dari kesemua energi tadi dicampurkan dengan air bacaan surah Yassin dari 7 masjid dan ditambah dengan ayat-ayat suci Al-Quran.

Selama proses pengembunan 7 Purnama tadi,perlulah berpuasa dan berzikir serta wirid memohon kehadrat Allah S.W.T untuk memakbulkan segala apa yang dihajat dalam mandian ini.
KHASIAT & KEGUNAAN DARI MANDI AURA 7 PURNAMA

UNTUK MASALAH RUMAH TANGGA:
• Penyeri Diri
• Pemanis Diri
• Penyegar Diri
• Selalu dikasihi Suami / Isteri
• Melembutkan Hati Suami / Isteri
• Mengembalikan Semangat
• Menghilangkan Keletihan
• Menghilangkn rasa jemu terhadap suami / isteri
• Mengembalikan kepercayaan Diri
• Selalu Diingati Suami / isteri
• Memberi Ketenangan Diri

UNTUK PENIAGA
• Pelaris
• Rezeki Murah
• Dihormati Orang
• Membawa tuah
• Membuka Jalan perniagaan
• Melancarkan perniagaan
• Selalu bersemangat
UNTUK JODOH
• Menaikkan seri wajah
• Selalu jadi perhatian
• Nampak menawan
• Menambah kepercayaan Diri
• Mudah bergaul
• Selalu dikasihi
• Selalu diingati
PENGANDAMAN
• Menaikkan seri pengantin
• Nampak bercahaya
• Selalu kelihatan segar
• Pendinding / pemagar Semasa berarak
• Manambah keyakinan pengantin
• Menghilangkan Gemuruh
UNTUK ANAK-ANAK
• Menguatkan Daya Ingatan
• Tenang dalam peperiksaan
• Penerang hati
• Akan dengar kata
• Mengembalikan semangat
• Cepat pemahaman
• Menambah kecergasan

Cara mandian Aura 7 Purnama
Masukkan isi botol pertama ke dalam baldi yang telah di isi dengan ¾ air.
-Sebelum memulakan mandi harap membaca:
-Surah Al-Fatihah - 3X
-Surah Al-Ikhlash - 3X
-Selawat Nabi Muhammad - 3X
-Niat dan hajat kemudian mandi sehingga semua air didalam baldi habis
-Kemudian masukkan lagi isi botol yang kedua kedalam baldi yang telan diisi
dengan ¾ air.Niat,hajat dan mandi
-Cara mandi botol yang ketiga sama dengan botol yang kedua.Cara mandian Aura 7 Purnama


HARGA : SATU SET ADA 3 BOTOL = RM70
KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA.

PERINGATAN :
#BAGI WANITA ADALAH TIDAK DIBENARKAN MANDI AURA 7 PURNAMA DALAM WAKTU HAID @ WAKTU KEADAAN KOTOR.
# KESAN DARIPADA MANDIAN BERGANTUNG KEPADA HAJAT @ PERMINTAAN SETIAP INDIVIDU.KITA HANYA BERUSAHA & ALLAH JUA YANG MENENTUKAN / MEMBERIKAN KEPUTUSAN. KITA TAWAKAL SETELAH BERUSAHA & PANJANGKAN DOA SUPAYA USAHA KITA DIMAKBULKAN.
# KESAN MANDIAN INI JUGA DAPAT DILIHAT DALAM MASA 5HARI.
# SESUNGGUHNYA KEPADA YANG INGIN MENCUBA AMATLAH DIALU-ALUKAN HUBUNGI SAYA DI NOMBOR 014-2269650 ( NOR ZAHRAH BINTI KEMON )
SMS NAMA, ALAMAT LENGKAP, BILANGAN UNTUK ORDER.

1 ulasan:

  1. Saya telah membuat mandian aura 7 purnama pada 5/11/2010 buat pertama kalinya setelah diperkenalkan oleh Puan Norazah Ishak , pemilik D’SPA MAHARANI. Sebelum ini saya kurang berkeyakinan untuk berhadapan dengan client tetapi setelah mencuba & membuat mandian Aura7Purnama, saya dapat rasakan saya semakin berkeyakinan & mampu berkomunikasi dengan client saya dengan baik sekali walaupun dalam pertemuan kali pertama. Tiada lagi gemuruh & saya semakin bersemangat. Selepas mandian Aura7Purnama, saya rasakan perniagaan yang saya jalankan semakin maendapat sambutan & mendapat kepercayaan daripada rakan kongsi saya. Perubahan ini nampak ketara dalam masa yang singkat. Alhamdulillah dengan izin Allah S.W.T saya telah diberi peluang untuk mengejar impian saya & menjadi seorang yang lebih berjaya

    BalasPadam