Isnin, 22 November 2010

Testimoni - Selepas Mandi menggunakan AURA 7 PURNAMA



































Saya sendiri telah menggunakan Aura 7 Purnama bagi membantu masalah saya..dalam masa juga dapat membantu saya dalam memajukan lagi perniagaan yang saya jalankan sekarang ni. Terbaru saya telah kongsikan kejayaan saya dalam perniagaan One Drop PErfume & telah keluar dalam Metro & Kosmo Ahad pada 6/2/2011 .

Selain itu, saya juga ada masalah lain2 yang susah untuk saya mendapatkan jawapan dalam membuat keputusan. Bukan kerana taksub dgn mandian ini, saya cuba REFResh..dgn mandian Aura 7 Purnama setiap bulan ,Alhamdulillah permasalahan yang berlaku ke atas saya sekeluarga dapat diselesaikan dgn cara yang sewajarnya.

Kepada yang belum pernah mencuba, sila hubungi saya untuk dapatkan set percubaan anda.
Kos penghantaran adalah PErcuma iaitu RM70 SAHAJA & RM73 bagi kawasan Sabah & Sarawak.

Kepada yang ingin jadi pengedar, belian minimum 20 kotak anda akan mendapat diskaun 30% iaitu dgn bermodalkan RM980.

kepada yang ingin menjadi pengedar One Drop Perfume. Belian minimum 10 botol , boleh la jadi pengedar One Drop Perfume sy.

Hubungi saya dgn kadar segera zARA 0142269650

Tiada ulasan:

Catat Ulasan